Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2009

Προσδοκίες

Μην έχεις προσδοκίες όταν έχει αέρα,
θα φυσήξει και θα τις σαρώσει,
κοίτα μετά να τις ψάξεις τη μέρα,
γιατί τη νύχτα κανείς δε θα στις δώσει.

Μα και όταν βρέχει κράτα τες για σένα,
θα στις ποτίσει με καημό και τύψεις,
θα τις κρεμάσεις με τ' άλλα βρεγμένα,
μα μέρος που θα βρεις για να τις κρύψεις.

Ακόμα και στον ήλιο να τις κρατήσεις,
θα θέλουν οι χαζές κοντά του να πάνε,
άντε εσύ καψερή μετά να τις πείσεις,
πως τα φτερά τους απ' τη ζέστη χαλάνε.

Να τις φυλάξεις καλά τις προσδοκίες σου,
μην περιμένεις να τις σεβαστούν,
γιατί να μάθουν τις αδυναμίες σου;
όταν έχουν καρδιά μικρή για ν' αγαπούν...



5 σχόλια:

nikos είπε...

Τι θα ήμασταν χωρίς "προσδοκίες" ;;;;

Καλή σου μέρα!!!!!!!!!

Lilith είπε...

Ό,τι δεν ξέρουν δεν σε πληγώνει, ε; :)
Συμφωνώ. Οι προσδοκίες πρέπει να είναι σιωπηλές.
Έτσι έχουν περισσότερες πιθανότητες να... επιζήσουν.

Καλό μεσημέρι.

KapaNi είπε...

Νίκο δεν ξέρω τι θα ήμασταν χωρίς προδοκίες αλλά ξέρω ότι τουλάχιστον εγώ θα ήμουν καλύτερα.Χωρίς προσδοκίες δεν θα είχα και την απογοήτευση όταν κάποιος ή κάτι δεν "συναντά" τις προσδοκίες μου, άλλα φαντάζεσαι και την πολύ ευχάριστη έκπληξη που θα μου άφηνε το αναπάντεχο;:-)

Πολύ σωστά Lilith ;-)

Καλό βράδυ και στους δύο εύχομαι :-)

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Απλούστατα, αν δεν είχαμε προσδοκίες θα ήμασταν....εγώ!
Έχω πάψει να περιμένω ή να προσδοκώ γιατί όσες φορές περίμενα κάτι δεν ερχόταν.
Αποφάσισα να τα παίρνω όλα όπως μου έρχονται (μοιρολατρικό ακούγεται αλλά τουλάχιστον με γλιτώνει από μερικές απογοητεύσεις ακόμα!).

KapaNi είπε...

Συμφωνώ μαζί σου Κίρκη!Και εγώ αυτό έχω αρχισει να κάνω γιατί έχω παρατηρήσει ότι πάντα έρχεται το χειρότερο όταν το μυρίζομαι ποτέ το καλυτερο!

Καλό βράδυ

Δημοσίευση σχολίου