Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2009

Πάπια Αη Βασίλη!

Προς Σάντα Κλάους,

Σε σένα που κάνεις την πάπια!Σε σένα που εμάς, τα μεγαλύτερα παιδιά μας έχεις στο κλάσιμο..Αυτή τη φορά δε θα περάσει έτσι! Έχω καθαρίσει την καμινάδα μου και σε περιμένω, μέχρι και μαξιλάρι έβαλα για να προσγειωθείς καλά..Και επειδή Χριστούγεννα δεν είδα να μου φέρεις τίποτα απ' όσα σου ζήτησα, κανόνισε την πρωτοχρονιά να επανορθώσεις.

Στα ξαναλέω μην τυχόν και τα ξέχασες, καθώς είσαι μεγάλη πουράκλα:

1. Για να διατηρηθεί η ψυχική μου υγεία μέσα στο 2010 θέλω: Να σταματήσει να βρίζει ο Έκτορας Μποτρίνι στα εστιατόρια που πάει γιατί μου προκαλεί αναταραχή, να κλείσει η Ερτ ολοσχερώς γιατί άκουσα πόσα παίρνουν όσοι δουλεύουν στο εθνικό αυτό εργοστάσιο ξυσίματος και ζοχαδιάστηκα, να καταργηθεί το πλατινέ μαλλί από τη μεσημεριανή ζώνη γιατί μου δημιουργεί σύγχυση και νομίζω ότι ζω στη Σουηδία,να ξαναγίνει η Παπαρίζου έτσι όπως ήταν και πριν γιατί την βλέπω και αγχώνομαι για το πως θα γίνω στο μέλλον.

2.Όσον αφορά τα υλικά πράγματα,ξέρεις ότι είμαι ολιγαρκής άνθρωπος οπότε θα θελα μόνο: να ξυπνήσω και το σαράβαλο χωρίς παράθυρο, με 128 χτυπίματα, ξεθωριασμένο προφυλακτήρα που λέω "αυτοκίνητο" να χει δώσει τη θέση του σε ένα ολοκαίνουργιο, κόκκινο τουτού που θα μπω και θα μυρίζει καινουργίλα,έτσι για να γουστάρουμε!(παρατηρείς ότι δεν αναφέρω μάρκα αλλά το αφήνω στο άξιο εμπιστοσύνης γούστο σου).

3.Στα προσωπικά μου είμαι πιο αχόρταγη και θέλω: Να βάλουν μυαλό όσοι συναναστρέφομαι και μου χουν κάνει τη ζωή δύσκολη με την μουρτζουφλιά τους,την ασέβεια τους, την ανικανοποίηση τους, την ηλιθιότητα τους..να προτιμήσουν αυτοί την χρονιά να δώσουν ΠΟΛΥ στα καλά τους και ΛΙΓΟ στα κακά τους και όχι το αντίστροφο.

4.ΥΓΕΙΑ. Θα πρεπε να ναι πρώτο στη λίστα μου αλλά η σειρά ήταν τυχαία οπότε μην ξινίζεις. Και επειδή έχω καταλάβει τη λέρα είσαι, αν βιάζεσαι και δεν σου βρίσκεται τίποτα από τα παραπάνω, φέρε μου μόνο υγεία και τα υπόλοιπα τα παζαρεύουμε και για του χρόνου.


Αυτά και κανόνισε να τα χεις την πρωτοχρονιά κάτω από το δέντρο...Επειδή σκέφτηκα ότι μπορεί ν' αγνοήσεις την πρόσκλησή μου, έχω ένα φίλο σου εδώ, Ρούντολφ τον λένε τον οποίο δε θα ξαναδείς αν δεν δω και γω δωράκια αυτό τον χρόνο..χεχε

Και γω σ' αγαπώ!

Φιλιά χοντρούλη γεροξούρα

10 σχόλια:

Εύη είπε...

να;; Γιατι υποψιαζομαι οτι υπαρχει συνέχεια ;;
Χρονια πολλα!!Ελπίζω να περασες καλα αυτες τις μερες!! :-)

KapaNi είπε...

Ουπς λάθος κατά την επεξεργασία αλλά το διόρθωσα :-)
Χρόνια πολλά και σε σένα Εύη!!Περνάω ήρεμα και γιορτινά,δλδ όπως ακριβώς περίμενα αυτά τα Χριστούγεννα :-)Σε φιλώ

nikos είπε...

Χρόνια πολλά με τις καλύτερες ευχές μου!!!!!!!!

KapaNi είπε...

Χρόνια Πολλά Νίκο!!Τα καλύτερα ευχομαι!

Lilith είπε...

Άη Βασίλης εδώ...

Αγαπητή KapaNi,

Είχα τις αμφιβολίες μου για το κατά πόσον ήσουν καλό παιδί τη χρονιά που πέρασε, αλλά τώρα είμαι σίγουρος!
Αυτού του είδους η συμπεριφορά, φαντάζομαι καταλαβαίνεις ότι δε θα σε βγάλει πουθενά...
ΑΠΕΙΛΕΙΣ ΤΟΝ SANTA;;;
ΤΟΝ SANTA;;;
Τς, τς, τς...

Και περιμένεις και δώρα, ε;
Εεεεεεεε;;;
Χαχαχαχαχααααααα!!!
Keep dreaming! :)))

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

ΥΓ: Τι να κάνω δηλαδή για την Παπαρίζου;
Να της φέρω ένα τσιρότο για το στόμα;
Άγιος είμαι, δεν είμαι διαιτολόγος!

KapaNi είπε...

XAXAXA με πέθανες Lilith!!:-DDDD Ειδικά το σχόλιο για την Παπαρίζουν ήταν θεικό!
Σημείωμα προς Αη Billy:Ξέχασες ότι κρατάω ακόμα όμηρο τον Ρούντολφ χεχεχε

Τα φιλιά μου!

Lilith είπε...

Ρούντολφ;;;
Ποιο Ρούντολφ;;;
Χα! Μπορείς να τον κρατήσεις.
Δεν είναι δα ότι δεν έχω άλλους τάρανδους!
Γεμάτος ο Βόρειος Πόλος!
Και με την καινούρια τεχνολογία, έχουν όλοι φωτεινές μύτες...
Άλλωστε, είχε αρχίσει να τον σηκώνει πολύ ψηλά τον αμανέ και ζητούσε διπλό μισθό! :)))
Τώρα... άμα κρατούσες τη Mrs Santa, κάτι μπορούσε να γίνει...
Βλέπεις φτιάχνει το καλύτερο eggnog που έχω δοκιμάσει ποτέ!

Oh! One more thing...

Άη Billy????!!!!!!!!!

That's MR.SANTA for you!

KapaNi είπε...

χαχαχαχαχαχα απιστευτη απάντηση!!:-DDD

Καλέ μου Mr Santa είχα μονο καλές προθέσεις,δεν ήθελα να σε εκνευρίσω. Θέλω μόνο τα δωράκια μου για φέτος! Ο Ρούντολφ όμως εκνευρίστηκε από τα όσα μου γραψες και δε θέλει να γυρίσει, ούτε μετά τα Χριστούγεννα! Κάνε κάτι Mr Santa και πείσε τον να επιστρέψει γιατί έχει μπαστακωθεί στο σαλόνι μου κ βλέπει όλο Στεφανίδου και Next top model.Δεν θα το αντέξω! Άσε που μου φαγε όλα τα μελομακαρονα :-O

Ας ξεχάσουμε λοιπόν αυτή την μικροπαρεξηγησούλα και σαν δύο καλοί φίλοι θα σε περιμένω την Πρωτοχρονιά να πάρεις τον ταρανδούλη σου και να μου φέρεις τα δωράκια μου...

Lilith είπε...

Χο! Χο! Χο! :)))

That's more like it καλό μου παιδί! ;)
Όταν τα παιδάκια μιλάνε έτσι στον Santa, να ξέρεις ότι αυτός δεν τα απογοητεύει ποτέ!
Θα έχεις λοιπόν τα δωράκια σου (με το θέμα με την Παπαρίζου βέβαια, επαναλαμβάνω ότι δεν ξέρω αν θα μπορέσω να κάνω κάτι...) απόψε και πες στον Ρούντολφ ότι... fun is over!!!
Θα έρθει μαζί μου και θα του αφαιρέσω και την μπαταρία από τη μύτη για τουλάχιστον ένα μήνα ως τιμωρία επειδή παρακολουθούσε Στεφανίδου και Next Top Model!
Έχω τη Mrs Santa Claus που είναι tv freak! Δεν χρειάζομαι και δεύτερο! :)

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σου εύχομαι με πολλές πολλές χαρούμενες στιγμές!

KapaNi είπε...

χαχαχα Lilith εγραψες για μια ακομη φορα!:-)))))
Πάντως ενημερώνω και τον Αγιο Βασίλη και εσένα ότι απ'ότι φαίνεται και διαπίστωσα στις γιορτές η νέα χρονιά θα έχει αυτο ακριβως που ήθελα πιο πολύ,υγεία και αγαπημένα πρόσωπα :-))
Καλή χρονιά!

Δημοσίευση σχολίου