Τετάρτη 3 Μαρτίου 2010

2 σε 1..

Αν αναρωτιέσαι γιατί κάνω διπλή ανάρτηση και όχι δύο ξεχωριστές αναρτήσεις τότε μάλλον δεν έχεις συνειδητοποιήσει ότι γράφει ένα αλλοπρόσαλλο άτομο:

1)Πως θα ταν το ποδόσφαιρο αν το παρακολουθούσαν κυρίως γυναίκες:

*Όλοι οι γνωστοί οίκοι μόδας θα παρουσίαζαν στην αρχή της ποδοσφαιρικής σεζόν την νέα τους κολεξιόν - γηπέδου. Γιατί κάθε γυναίκα που σέβεται τον εαυτό της και το ποδόσφαιρο πρέπει να προσέχει το ντύσιμο της στο γήπεδο. Επίσης οι μπάλες θα ήταν κάπως έτσι:


*Στις εφημερίδες θα υπήρχαν εξώφυλλα με τίτλους όπως:30ΧΡΟΝΗ ΓΕΝΝΗΣΕ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

*ΟΙ τηλεφωνικοί διάλογοι τα σ/κ θα ήταν κάπως έτσι:
-'Ελα Μπάμπη τι κάνεις;
-Έλα Μάκη μου. Εδώ, στο σπίτι είμαι, χαζεύω στην τβ. Εσύ;Η Βιβή;
-Έχει πάει στο γήπεδο όπως κάθε Κυριακή και εγώ προσέχω την μικρή. Η Κατερίνα;
-Σπίτι είναι,αρρώστησε αλλά βλέπει τον αγώνα από την τβ στο δωμάτιο. Άσε γιατί με χει εκνευρίσει!Έχει παραγγείλει δέκα κιλά κινέζικο και χει πιεί ένα καφάσι Space.
-Αχ σε καταλαβαίνω. Εγώ την στέλνω στο γήπεδο και ξενοιάζω!

*Στο γήπεδο το κλίμα θα ταν κάπως έτσι:
-Κοίτα τον αχρείο τι σφύριξε!Σα δεν ντρέπεται δυο μέτρα άντρας!
-Δώσε μου τη γόβα μωρή Βιβή να την πετάξω, να τον πετύχει το τακούνι να γλιτώσουμε!
-Αχ αχ άσε τη γόβα τώρα και χαιρέτα Μας τραβάει η κάμερα!Χαμογέλα!

2)Τα "θέλω" και τα "όχι" μου:

ΔΕΝ ΘΕΛΩ να δω το βίντεο της Αλεξανδράτου!

ΘΕΛΩ να παίζει η τβ μόνο Ράδιο Αρβύλα και Λαζόπουλο για να γελάω!

ΔΕΝ ΘΕΛΩ τα νέα μέτρα της κυβέρνησης!

ΘΕΛΩ να χει η χώρα μου νοήμονες πολιτικούς για να καταλάβουν πόσο θα αποτύχουν τα νέα μέτρα!(Μείωση μισθών=Πάγωμα της αγοράς και της ανάπτυξης=Ανεργία=Καταστροφή)

ΔΕΝ ΘΕΛΩ 300 βουλευτές! Μου φτάνουν και 100!

ΘΕΛΩ να ξυπνήσω αύριο και η χώρα μου να μην εξευτελίζεται

ΔΕΝ ΘΕΛΩ να δανειστούμε από τους ισχυρούς της Ευρώπης. Προτιμώ να τα ζητήσουμε από την Madonna!

(img source:http://mabyland.com/store/images/FootballModcopy.jpg)

2 σχόλια:

ELENI είπε...

καλο σ/κ!!1

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Θέλω να πάω για ύπνο!

Δημοσίευση σχολίου