Τρίτη 9 Μαρτίου 2010

Λίγα λόγια για το ψέμα...

1.”I am not upset that you lied to me, I am upset that from now on I can't believe you” - Friedrich Nietzsche


2."Το ψέμα ποτέ δεν ζει για να γεράσει" - Σοφοκλής.


3."The naked truth is always better than the best dressed lie" - Ann Lander


4."Οι άνθρωποι έχουν το φυσικό χάρισμα να κρίνουν την αλήθεια και συνήθως την αποκαλύπτουν. Και γι’ αυτό, όσοι μπορούν εύστοχα να την αντιληφθούν, είναι επίσης ικανοί ν’ αντιληφθούν και τις πιθανότητες που υπάρχουν." - Αριστοτέλης


5."Lying is done with words and also with silence" - Andrienne Rich


6."Να αγαπάς την αλήθεια και όταν ακόμα είναι πικρή" - Απολλώνιος


7."The liar's punishment is not in the least that he is not believed, but that he cannot believe anyone else." - George Bernard Shaw


8."Η αλήθεια κι αν ταπεινωθεί κι αν συρθεί στο χώμα πάλι θα υψωθεί. Η αιωνιότητα είναι δική της" - Δίων ο Συρακούσιος


9.”No one can lie, no one can hide anything, when he looks directly into someone's eyes.” - Paulo Coelho


10.”Αν λέγεται κάποιο ψέμα, να το αντιμετωπίζεις με ηρεμία” - Πυθαγόρας


3 σχόλια:

Lilith είπε...

Όλα σοφά!
Ξεχωρίζω το 7 επειδή κι' εγώ πιστεύω ότι, πραγματικά, αυτό είναι και η μεγαλύτερη τιμωρία του ψεύτη.
Το ότι δηλαδή, κρίνοντας αναπόφευκτα από τον εαυτό του, δεν μπορεί να πιστέψει κανέναν.
Απ' τη μια η ψευτιά και απ' την άλλη η δυσπιστία, τον κάνουν έναν αρκετά ψεύτικο και - κατά τη γνώμη μου - δυστυχισμένο άνθρωπο.

Καλημέρα! :)

KapaNi είπε...

Lilith Και εμένα μ'αρέσει πολύ το 7 :-) Η δυσπιστία, λόγω και των ψεμάτων του ίδιου του ατόμου,είναι το μαρτύριο που πληρώνει. Υπάρχει και άλλο ένα που πλέον το έχω νόμο γιατί και από την εμπειρία μου αποδείχθηκε τόσο σωστό:

"Μην εμπιστεύεσαι εκείνον που φάνηκε μια φορά ανάξιος εμπιστοσύνης" Σαίξπηρ

Καλή σου μέρα!

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Όλα αληθινά αλλά ίσως ακουστώ κυνική, έχω πήξει να ακούω κηρύγματα για την αλήθεια από ανθρωπους βουτηγμένους στο ψέμα (δεν το λέω για σένα, σε άλλους πάει το καρφί!). Η αλήθεια όπως και η ευτυχία, είναι σιωπηρή!Τα φιλιά μου!!!

Δημοσίευση σχολίου